fredag

Gick upp kl 8, tvättade 6 maskiner. Umgicks lite med honey.

Nu har lite av ångestenklumpen i min mage släppt. Var nere på vägledningshuset i förmiddags och redde ut ett par saker.. så nu har jag bilden lite klarare för mig. Hoppas allt går vägen nu bara.

En massa att reda ut på jobbet med, stackars chefen, han mår inte bra. Så mkt strul med  nya schema och tjänster. Fick se mitt nya schema och jag är måttligt glad kan jag säga. Fortfarande på tok för mkt kvällar.. Gaah!
Men men, förhoppningsvis är det bara ett par månader till.

Ber om ursäkt redan nu för dåligt bloggande i helgen. Det är jobb som gäller, 12 timmar om dan.

Jag och Berra kom på att vi knappt kommer ses förrens på onsdag. Han är ute ikväll, imorgon åker han till åhus, stannar nog till tisdag. Jag jobbar tisdag kväll och onsdag förmiddag.. Så på onsdag eftermiddag ska vi umgås :)
Sen på torsdag åker jag till Åhus. Vi har det inte lätt vi :P

Vilket rörigt inlägg det blev. Jag ska gå och krypa ner med min bok och förhoppningsvis somna snart.
Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

Hej Kamilla,
jag noterade en länk från din blogg - men finner ingen. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback