fredag

Jaha, då skulle man bli krasslig igen :( Så jävla tråkigt.
Hade ont i halsen när jag vaknade igår men pallrade mig ändå till jobbet.. Satt och var allmänt slö hela dan och just när jag bestämt mig för att fråga Tobias om han ville ta stängningen för mig hade han gått hem :(
Men han kom tillbaka senare så jag fick gå hem en timme tidigare iaf!
Tog en varm dusch medans Berra lagade maten. Skönt att vara bortskämd :) Sen la jag mig på soffan och kollade vänner, du är var du äter och private practice. Inte på långa vägar samma klass som Greys, men det funkade!

Nu sitter jag här i tights, linne och mina "raggsocksmockasiner" (skönaste någonsin).. Har läst igenom alla bloggar så nu tänkte jag hämta Greys boxen och lägga mig på soffan!

Mår mycket bättre idag. Så det blir jobb ikväll. 16-20.30 jävligt onödigt tid kan tyckas.

Skulle behövt hinna bort till systemet för att inhandla en flaska vin till imorgon då det blir partaj med Lisa. Men jag tar nog det imorgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback