fisk

När jag var yngre var jag en stark motståndare till fisk. Det beror på att det inte direkt är mammas starka sida att tillaga. Men sen jag flyttade hemifrån och började exprimentera lite själv har jag kommit att tycka mycket bra om det! Idag blev det supergott, skulle kunna äta upp hela formen :)

Jag penslade torskfiléer med ett tunt lager tabasco, saltade pepprade och lindade bacon runt. In i mitten av ugnen 250 grader. Skalade och tärnade potatis som jag sen kokte. När det återstod ett par minuter slängde jag i fryst broccoli och lät dem koka lite ihop. Sen gjorde jag potatismos med mjölk och smör.
En klar favorit det här :)

Efter jag varit nere och solat innan gick jag hem, tog ett varmt bad. Fixade lite med naglarna.. Målade och smorde in nagelbanden och så. Har haft naglarna i två veckor nu och dom sitter hur bra som helst :) Väldigt förvånande med tanke på det jobbet jag har. Ska iofs jobba i helgen, mjölken på lördagförmiddag kanske blir döden för dem. Men jag ska ta det lugnt :)

Här ser man mina naglar ganska bra.. Och jag är full och glad, precis som det ska vara :)

image262

Nu ska jag unna mig lite glass till The Starter Wife som börjar nu. Sen blir det bums i säng för jag har tidig morgon imorgon. Börjar redan halv 8, gäsp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback