torsdag

Många timmars jobb idag. Från öppning till stängning. Precis som jag kommer jobba lördag, söndag och måndag, så jag varnar redan nu för dålig uppdatering.
Köpte med mig jordgubbar och glass hem, gottigt :)
Berra ligger och kollar på fotboll som vanligt och jag läser bloggar, (också som vanligt) :)
Vi ska snart gå och lägga oss och slänga igång en film.

Imorgon ska vi ha mys, städ och tvättdag. Vet inte riktigt hur vi ska hinna allt, men men :P
Jag behöver gå ner till biblioteket och lämna tillbaka min historiabok som är försenad och berra skulle fixa lite grejer inför resan och hämta ut sin mobil som varit på lagning.
Allt detta ska vi hinna innan 12 för då börjar tvättiden..

Imorgon är Linas sista dag på jobbet vilket känns väldigt sorgligt. Vem ska jag nu käka lunch med liksom??
Ska gå till jobbet lite tidigare så vi hinner fika tillsammans iaf :)
Och en liten present ska överlämnas! :)

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur är språket i Box 21 då? Älskade det lätta språket i Flickan under gatan. Sen behandlar ju Box 21 ett intressant och berörande ämne också, jag ska fortsätta vara positiv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback