tisdag

Förlåt, jag har blivit så dålig på att uppdatera och när jag väl skriver så blir det bara tråkiga inlägg, jobb, plugg, jobb, plugg!!

Idag har jag mitt sista prov så om allt går bra blir det inget mer pluggsnack här.. Bara framtida utbildningar isåfall :)
Dagen ska ägnas åt plugg (no shit), telefonintervju med en utbildning (som jag inte känner mig speciellt sugen på), provskrivning, middag hos Elin och sen fotboll på Tivoli med hela gänget ikväll. Så efter provet har jag bara roliga saker att se fram emot :)

Idag tycker jag att vädret är myspysigt.. Berra sa häromdan att han längtade efter regn så han med gott samvete kunde sitta inne någon dag, för det är nästintill dödsstraff på att sitta inne när solen skiner.


Pappa ringde förresten i Söndagskväll med ett tråkigt besked. När han först bara sa: -Mormor är inlagd igen snörptes mitt hjärta åt och jag tänkte, nu är det slut.
Men som tur?! var har hon bara brutit benet. Stackars lilla mormor, hon hade gått och trillat och brutit lårbenshalsen. Hon låg och väntade på operation hela dagen igår.. Sen har jag inte hört mer. Har sån ångest för att jag ska jobba i helgen, jag hade så gärna velat vara hos henne! Men nästa torsdag efter jobbet ska jag åka dit iaf..
På fredagen är det ju midsommar och då blir det party i horna :) Inflyttningsfest, midsommarfest och 30 års fest för Oskar. Ska bli skoj!!

Nej, nu ska jag ha telefonmöte om en kvar (vad vuxet det låter) så jag ska krypa ner i sängen med mina pluggböcker sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback