söndag

Nu är jag hemma ifrån mina äventyr i Varberg, eller jag kom hem för ett par timmar sen men har tagit mig en liten nap :)
Vi kom upp till Varberg vid 4 och då hoppade jag av hemma hos kusin Kristoffer som skaffat ny lägenhet, en riktigt mysig en. Där var Anna och Oskar redan och vi fördrev tiden med att spela kort, gurka som spelet så fint heter!
Sen körde vi ut till Patriks barndomshem där festen skulle hållas. Dom hade gjort rent ladan och dukat upp med långbord där. Nästan 70 pers var vi och jävlar vilket hålligång det var!! :D
Jag dansade som en tok och det känns idag kan jag säga. Mina stora blåsor på fötterna är bevis på detta!
Fick igång faster så hon dansade med som en galning vilket förvånade Helena (min andra kusin, som festen var för)
Riktigt riktigt skoj. Vid halv 2 tiden var en stor buss beställd som tog oss in till stan igen. En väldigt lyckad kväll.
Idag har man ju inte direkt varit jättepigg, men vafan :P Lite bakismat på Mcdonalds sen var man nöjd och glad igen :)

Jag har roliga saker att se fram emot i veckan! Imorgon är det jobb som vanligt, på tisdag hoppas jag på att Josefin kommer hit (jag håller tummarna) och på onsdag ska jag, Frida och Anna till malmö för att besöka en fotograferingsstudio.. Så skoj det ska bli! :D


Såhär såg jag ut igår. Tog inga bilder på hela kvällen, lite trist. Men jag inväntar bilder ifrån Syster Yster och Kusinerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback