söndag

Phuu. Äntligen är helgen över! Skulle egentligen jobbat 7.30 till 19.15 imorgon men jag fick en timmes sovmorgon så jag kunde mysa med berra lite :) Sen åker han till Österrike och vi ses inte på en vecka :S
Men jag har saker inplanerade varje dag så jag ska nog klara mig.
Måndag: Jobb
Tisdag: Leka med Frida :)
Onsdag: Jobb till 14.30.. Sen vila kanske? Har ju inte gjort det på ett par veckor :P
Torsdag: Jobb hela dan, sen åker jag till Åhus och stannar där till söndag. Och då kommer Berra hem igen :)

Nej, nu ska jag gå och ta en dusch eller kanske lägga mig i ett bad?
Sen blir det sängen igen. Där jag har spenderat all hemmatid de senaste dagarna.. Men nu kommer jag vara ledig fyra helger i rad, så det är absolut värt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback