söndag

Det blev lite spontanfylla igår, alltid trevligt :)
Frida och Malin mötte upp mig på jobbet och vi köpte med oss sallader, baguetter och plättar ner till gröningen.. Efter ett tag kom Madde och sen också Anna dit och gjorde oss sällskap.
Sen körde vi hem till Anna och Fridas mamma och hämtade grejor och vin och öl :)
Vidare till maxi för inhandling av kvällens middag som vi bestämmde oss för att äta här.
Det var fotboll på tv och det ville tvillingarna absolut inte missa, jag och Malin var mest intresserade av att äta :)
Vi bänkade oss iaf i soffan med Berra, som trivdes med en massa tjejer i lägenheten.
Vi dukade upp ett riktigt smörgåsbord med kex, ett par olika sorters ostar, vattenmelon, dipp, morotsstavar, gurkstavar, paprika, oliver, kronärtskockor, vindruvor och en faslig massa vin :)
När fotbollen var slut och berra skulle gå och lägga sig, han började 4 inatt stackarn, gick vi ner på stan.
En av de roligaste promenaderna jag haft! Vi lekte paparazzis och tog så stört mkt sjuka foton på vägen ner. Antar att det blir Facebook på dem, haha! Det var med annas kamera så tyvärr kan jag inte plocka bort dem som är för hemska.
Sen blev det hampan där vi mötte upp resten av gänget.
Tack för en underbar kväll tjejer! Det får vi göra om!

Nu ska jag gå och göra mig en riktig lyxfrukost med melon och ost och sånt därnt!
Plugg plugg i ett par timmar tills Berra kommer hem. Sen ska vi på utflykt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback