onsdag

JAG ÄR FÄRDIG MED MIN HISTORIA!!
Fick MVG på mitt arbete om Ryska Revolutionen. Helt otroligt..
En stor sten har fallit ifrån mitt hjärta!!
Så efter jobbet gick jag upp på stan och unnade mig lite shopping!
Blev en tunika med vit botten och turkosa prickar på, en röd-vit randig tröja (Har likadan i blå-vit som jag älskar), en knälång grön slappekjol och ett par marinblå byxor som slutar strax nedanför knäna.
Berra mötte upp mig på stan och gick och klagade för att han fick gå i tjejaffärer.. Trams där.
Så vi gick hem och la oss och sov en stund, det var skönt! :)
Nu har vi precis ätit min fläskfilégryta med broccoli och blomkål, jag med bulgur till, Berra med ris (Han är bulgur, couscous, quinua motståndare).
Nu är det fotbollstittande för hela slanten här bredvid mig i soffan. Jag har läst ifatt mig på alla bloggar som jag försummat under min "studietid".
Det känns så underbart att jag nu kan få lite tid över. Jag har lovat att jag ska ta tag i träningen igen.. Nu har jag inget att skylla på. Får väl se hur det går med det.. Haha!

Nej, nu ska jag gå och skära upp lite vattenmelon, smarrig kvällsfika!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Grattis eller vad man säger!

Postat av: Milla

Tackar! :)

2008-06-12 @ 22:32:38
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback