onsdag

För första gången på länge såg jag min kropp i spegeln idag och kände att jag inte var nöjd. Så det fick bli en runda ner till friskis :) Kollade fel på schemat, tänkte gå på step men när jag kom ner klockan fem skulle det vara aerobis, stepen började 6. Väl där så blev passet inställt för instruktören satt fast i en bilkö mellan helsingborg och landskrona, en bilolycka som stängt av hela vägen. Så jag fick låna ett gymkort och gick upp och rastade löpbandet och trappmaskinen.. Superskönt!! :D
Innan träningen blev det en snabb runda inom Gina, behövde en tubtopp att ha på lördag. En underbar väska fick också följa med mig hem, jag behöver ju en skolväska nu :)



Dom här skorna köpte jag förra veckan, hade dom på midsommarafton!



Supersköna, trots klacken.. Tur jag tog med mig andra skor till brännbollen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback