onsdag

En massa massa att göra på jobbet idag.. Galet med strandfolk!
Slutade ett, då gick jag hem till Sofie och hämtade henne.. Gick ner till Espresso house (såklart) där Frida och Frida satt. Sen kom Elin också dit.. Satt där i ett par timmar och mös :) Självklart hade jag t-shirt på mig så nu har jag en härlig bonnabränna! Har försökt rätta till den på balkongen sen jag kom hem.
Har även hunnit skriva största delen av mitt arbete. Bara sammanfattningen kvar.. Skönt!! Arbetet är skickat till pappsen för kommentarer :)

Nu har vi precis ätit.. Lagade jättegod fisk idag som jag fick beröm för. Slängde ihop lite vad som fanns hemma. Blev baconinlindad spätta och över det hällde jag en röra på creme fraiche med smak av franska örter, mjölk och chilisås också in med det i ugnen. Hemmagjort potatismos till.. :)

Nu ska jag försöka få Berra att slita sig ifrån x-boxet, han sitter och spelar något fotbollsspel.. Vi ska gå ner och kolla på garaget eftersom jag inte varit där än. Också ska vi köpa varsin glass.. Har jag bestämt :)

Imorgon blir det jobb tidigt, fram till 4. Sen ska jag till Malmö och fira att kusinen tar studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback