måndag

Förlåt för dålig uppdatering. Jag har verkligen haft fullt upp hela helgen med besök hos mormor, shopping med mor min, fika i horna, grillning med Josefin och Victor och glassätande med Emma.
Idag har jag varit på informationsdag och intervju på en skola i malmö som jag sökt. Det kändes superbra och han som intervjuade mig sa att det kändes bra och att han trodde jag skulle komma in. Så det är bara att hålla tummarna nu :) Får antagligen besked innan midsommar. Så får vi se om jag får positivt besked ifrån högskolan med. Då blir det ett knivigt val. Men det får jag ta när det kommer.

Nu ska jag försöka pränta ner ett arbeta om Ryska revolutionen. Det får bara vara på tre sidor så förhoppningsvis tar det inte så lång tid. Imorgon blir det jobb eftersom jag hade semester idag. Skulle dit och plocka upp de varor som de inte hann idag, så ett par timmar tänkte jag mig.. Men Tobias ringde och sa att det var helt galet där idag så de hade inte ens rört varorna så jag skulle ställa in mig på många timmars jobb :S

Onsdag är iaf halvdag och torsdag med. För då ska jag ta mig ner till Malmö igen och fira kusinen som tar studenten :)

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för glassen! vi får ses snart igen!

Postat av: Frida

hej gumman! alltid lika kul att läsa! klart du kommer in på skolorna! du är grym ju! nu är jag himma igen så nu får vi snart se till att träffas :) hörs snart igen, håller tummarna för arbetet om ryssarna :D

puss

2008-06-03 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback