måndag

Hallå gott folk! Jag har varit lite kass på att uppdatera i helgen eftersom mammas och pappas bredband fungerar sådär. Har haft en supermysig helg med familj och vänner, Jag tycker om er!! :D

Igår när jag körde hem började regnet forsa ner.. Jag fick vattenplaning och var helt säker på att jag skulle köra av vägen.. Fick köra in till kanten och vänta tills det lugnat ner sig lite.. Var i chocktillstånd, sjukt läskigt!!

Hem kom jag iaf och kunde äntligen kramas med min älskling!!
Idag har jag jobbat hela dan.. Denna veckan blir det lite andra tider eftersom jag jobbar för basen som har semester. Så jag jobbar mån-fre för en gångs skull..

Nu ska jag krypa ner i soffan hos honey.. Han sitter och tittar på någon dokumentär om hundars luktsinne?! För go han ju!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej på dej lilla Milla, kul att träffa dig i helgen. Det blir verkligen inte för ofta numera. Mats och jag lovar att hälsa på er framöver, bara nu Lucky snart blir frisk.



Du hade änglavakt Milla (har du märkt av det någon gång förr?) Vattenplaning är verkligen äckligt. Du får hälsa till min påg och krama om honom från mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback