lördag

Imorse vaknade jag tidigt. När jag kom upp låg skånska dagbladet på dörrmattan så jag kröp tillbaka ner i sängen och läste tidningen :)
Sen gick jag upp och plockade iordning i lägenheten innan jag satte mig här.. Ska alldeles strax klä på mig och sen gå och handla lite. Mammi och Pappi kommer hit idag så jag har lovat att bjuda på lunch :) Blev så mkt lasagne över sen igår så det får bli det.. Ska gå och köpa tomater och fetaost så jag kan göra en god sallad till! :)

I eftermiddag ska vi köra upp till Varberg. Min äldsta kusin och hennes sambo har båda fyllt 25 så det blir stor fest! 70 pers skulle vi vara hörde jag ryktas :)
Kommer kännas skumt att åka upp där, senast jag var i varberg var på farmors begravning. På ett sätt skulle jag vilja gå bort till lägenheten och kolla hur där ser ut, men det blir nog för mycket känslor.. Jag saknar henne och farfar så otroligt mycket! Har en sån vacker dikt/text som farfar skrev till farmor när hon fyllde 60. Den handlar om kärleken till henne och till Köpenhamn där de tillbringade mycket tid under alla år de bodde i malmö. Usch, nu svämmar känslorna över här, jag återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback