fredagskänsla

Vad underbart att känna fredagskänsla.. Det har jag inte gjort på ungefär två år eftersom jag jobbat i stort sett varje fredagkväll. Och har jag inte jobbat har jag varit helt ledig. Finns det något skönare än känslan när man stämplar ut kl 4 en fredageftermiddag? :)
Jag gick hem och drog på mig träningsstassen och begav mig ner till friskis, blev ett medelpass. Kan ju säga att det var ett 40+ pass.. Och dom stod och skrek indianskrik när tempot var som högst för att peppa alla, haha, det var kul!

Nu har jag läst ifatt mig på lite bloggar, lasagnen står i ugnen och berra står i duschen :P
Nu kom han ut, så vi ska kila ner och köpa godis! :)

Återkommer imorgon och helgens planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback