fredag

Jaha, nu har jag gått på min helg. Känns ju motiverande.
När jag kom hem ifrån jobbet slängde jag ihop ett par pizzor. Det är inte lika seriöst som det låter. Tog tre sådana där "pizzakit" med färdig deg som man bara rullar ut :) Till och med tomatsås finns det i dem. Den ena garnerade jag med salami och soltorkade tomater och två stycken med strimlad kalkon och champinjoner. Blir smarrigt :)
 skönt att slippa tänka på mat nu i helgen.
Jag har förresten ont i min tumme. Helt öm i den och ingen kraft.. Knepigt..
Idag har vi haft tvätt och städdag.. Här är skinande rent hemma och det är så skönt!

Nej, nu ska jag packa in pizzorna i folie sen blir det sängen för min del. Jobb 8-21.30 imorgon!

Kommentarer
Postat av: angelina

kommer du ihåg min seriösa pizza och när vi lagade den till hela f-gang? :) det var tider det!

Postat av: Milla

Haha, ja jävlar vad det tog tid. Tur att f-gang uppskattade det ;) Vi kanske kan leka snart, du och jag? Vad säger du om det frugan? Pussar

2008-06-14 @ 21:55:32
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback