fredag

Hade en superhärlig dag igår. Jobbade till fyra sen drog jag på mig finklänningen :) En marinblå vippig klänning med ankare på, ett rött skärp i midjan och röda pumps. Jag kände mig så fin :) Jag och Lisa travade bort till Knutpunkten där jag tog tåget till malmö och hon bussen till halmstad.
Mamma och pappa hämtade mig på stationen och vi tog en liten tur i malmö innan vi åkte bort till Linnégatan i Limhamn :)
Där satt alla och väntade på studentbarnet som kom åkande i en vit mustang med en stor rosa rosett på.. Så typiskt henne :) Otte var nöjd med som fick köra såklart.
Vi käkade god mat och drack vin och öl och sådär som man ska göra..
Vi elvatiden var mamma trött så då skulle dom åka hem. Jag fick skjuts till tåget och lyckades självklart ta ett tåg som stannade på alla jävla småstationer.. Det tog en timme och tio minuter att komma hem. Skoj!!
Väl framme på knutpunkten försökte jag få tag i en taxi, men det var såklart omöjligt. Jävlar vad folk där var!!
Så det var bara att trava hem i kortkort och klackar.. jag var skiträdd. Trodde hela tiden att någon följde efter, paranoid som man är!!
Somnade bums när jag kom hem!
Nu har jag skrivit klart mitt arbete och skickat in det..

Förresten blir man glad när dom ringer ifrån jobbet och frågar om man kan komma tidigare eftersom dom inte klarar sig utan en :) Plus att chefen avslutar med I Love You innan han lägger på, haha, knäpp människa det där. Så jag ska göra mig iordning nu och sen trava bort.. 100 % Ob idag med ju så det sitter som handen i handsken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback