Turkiet

Ja, imorgon drar vi gott folk! Det ska bli lovely!!
Idag har jag slappat hela långa dan. Jag och Berra körde ner och kollade lite på Anna när hon surfade. När hon var klar kom hon hit och åt lunch med mig som jag lagat! :) Vi satt på altanen och slappade och väntade på mamma. När hon äntligen kom hem körde vi ner till hundbadet med boy. Jag fegade idag, satt mest och frös. Men anna och boy var i och badade. Efter en stund kom Susanne och Stella också. Världens livligaste hund, men åh så söt! :)

Mamma och Pappa är nere på byn och lyssnar på någon musik. Jag orkade inte följa med, men nu är jag sugen på glass så jag funderar på att åka ner och möta upp dom? :)

Imorgonförmiddag åker vi in till stan och fixar allt som ska fixas sen hämtar vi upp familjen Larsson/Svensson i Hässlehåla och beger oss mot Jönköping där vi ska flyga ifrån!

Får se hur mycket jag kan uppdatera där nerifrån. Ni får ha två underbara veckor så hörs vi annars när jag kommer hem!



 

Kräftskiva hos Emelie för x antal år sedan!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback