trött

Japp, har haft att göra idag. Bara lugna saker iofs men ändå :P
Familjen kom strax efter elva någongång. Då käkade vi lite på balkongen sen gick vi ner till stan och gick i affärer. Köpte hårfärg, det är verkligen ett måste. Var inne på Pärlgården också och köpte lite fina smyckegrejor :) Är sugen på att börja pilla igen, men det tar ju sån tid! Har iaf satt hängen på ett par änglavingar som jag köpte, så dom ska jag ha på lördag.
På Lördag är det nämligen dags för 60 års fest i malmö hos min morbror. Det ska bli riktigt roligt. Har en underbar rosa sidenklänning som jag ska ha. Köpte den för flera månader sen, mamma hittade den till mig och sa att det stod mitt namn på den :) Kan visa imorgon.

Efter stan tog vi en runda ner till espresso house för en mochafrapino såklart :) Nu ikväll har vi käkat nere på medelhavsrestaurangen som ligger här nere. Mamma och pappa åt där en gång så det var deras enda önskan för dagen att få äta där igen :)

Nu har dom åkt hem och jag har bäddat ner mannen min i sängen. Han sov på tok för lite timmar inatt och börjar tidigt imorgonbitti igen. Ska gå in och göra honom sällskap nu, han ligger och tittar på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback