torsdag


Fan vad roligt det var igår.. Riktigt trevligt.. Jag har aldrig någonsin kännt mig så snygg! :)
Frida kom och hämtade mig på jobbet klockan ett, vi körde till Landskrona och hämtade Anna, inom Statoil och köpte lunch, sallad och baguetter och sånt. Sen bar det av mot Malmö och Västra hamnen. Vi satte oss på en brygga och åt vår matsäck :) Sen började äventyret.. Att ta sig in i turning torso var som att ta sig in i ett fängelse, haha!
Först gick vi in genom en dörr, men det kändes fel, så vi gick ut igen och runt hela tornet.. Det fanns inga fler dörrar så det var bara att prova den :P Man fick ringa in till receptionen som öppnade dörren till oss.. Väl inne fick man gå runt tornet och berätta sitt ärende till killen i receptionen.. Så han kunde öppna in till hissarna.. Runt igen, och självklart hann vi inte runt förrens dörrarna stängts igen, haha. Så jag fick gå och be honom öppna igen, han hade hyffsat kul åt oss :P
In i ett rum med hissar, minimala hissar så man fick härlig cellskräck. Upp till 12de våningen och det tog inte mer än ett par sekunder, swoosch sa det!
Sen fick dom öppna dörren för en där uppe. Sådär, äntligen framme!
Vi fick slå oss ner i ett par skinnsoffor och läsa tidningar i väntan på att bli sminkade. Jag blev sminkad och stylad av en tjej som hette Nazrin.. Sjukt duktig var hon.. Sen fick vi gå in och bli fotade av fotografen.. Tre olika set kläder hade vi så det var full fart.. Men fan så kul det var.. Man kände sig som en riktig modell :) Sen fick man gå in till en viewer och kolla igenom bilderna och bestämma sig för vilka man ville ha. 22 bilder fick följa med hem, hihi!! :)
Så det kommer nog någon bild om dan, håll utkik :)

Sen åkte vi hem igen och jag hoppade av hos Elin och Petter där det bjöds på grillat, vilken lyx :)


Nu ska jag kila till jobbet, hemma vid halv tio ikväll. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback