torsdag

Vilket underbart väder. Jag njuter som bara den. Jobbade till ett, sen var det snabbt hem och slänga in två maskiner tvätt för att hinna innan näste man ska tvätta. Har till klockan 4 på oss, så vi ska snart gå ner och hämta det sista som ligger i torktumlaren. Får se om jag får med mig Berra ner. Har inte lyckats någon av de andra 6-7 vändorna.. Men jag gjorde en deal. Hjälper han inte till med tvätten får han ta köket sen, höhö!

Har suttit på balkongen och lapat sol och förberett oss mentalt. För om en vecka ligger vi vid poolen :D
Helsingborgsfestivalen drar igång idag, så vi ska ner och kolla på stan en runda såfort tvätten är klar. Berra skulle handla lite inför resan och jag tänkte hitta en present till min syster.

Har egentligen bara 5 jobbtimmar kvar tills min semester börjar. Men jag ska börja tidigare imorgon, för är det sånt här väder kommer det va att göra. Så jag jobbar 12-21.30 sen har jag tre veckors SEMESTER! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback