tisdag

Underbart med en ledig dag. Jag sov fram till klockan var halv 11. Det är inte klokt. Jag som brukar gå upp vid 9 även om jag är ledig! Gick upp och hämtade tidningen och kröp ner i sängen med den. Sen gick jag upp och gjorde iordning en god frukost (som jag i vanliga fall är sämst på att äta).. Det fick bli tunnbrödsrullar med kalkon och salami, te och ett glas apelsinjuice. Ner i sängen igen och kolla lite OC.. Härlig morgon :)
Nu har jag dock lite ångest för att jag låtit halva dan gå, men man behöver ta det lugnt ibland. Berra ska egentligen sluta klockan ett idag, men det blir nog lite övertid. Vet inte vad vi ska hitta på i eftermiddag? Det hade varit mysigt med en trip till ikea. Vi ska ha lampor både till hallen och till långväggen i vardagsrummet. Men vi blir aldrig färdiga till det.. Kanske ska tjata lite idag? :) Annars är det mesta klart i lägenheten nu.. (Vi flyttade ju bara in i september förra året) :P
Det som ska fixas är nytt skrivbord och nytt hemmabiosystem. (Det vi har nu har Berra haft i 4 år, och det är ju på TOK för länge, enligt honom) Bara det kommer ljud är jag nöjd :)
Sen är det bara småplock som att lägga upp gardiner och sånt.. Jag är lat med sånt, jag vet.. Måste plantera om mitt bonsaiträd också. Det kanske får bli ett projekt för dagen?

Regnet vräker ner utanför fönstret och jag trivs. Tycker det är så mysigt! :)
Ska ta mig ett bad och sen krypa ner i soffan med mina älskade OC-boxar tills Berra kommer hem..

Kommentarer
Postat av: patricia

Hej Milla! Jodå med mig är det bra! Själv då? Trivs du bra i Helsingborg? Ja visst är det härligt med lite regn ibland.. Men jag föredrar One Tree Hill framför OC ;) Kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback