tisdag

Idag har jag och boy mysdag.. Vi har lekt i trädgården. Tvättat, hängt tvätt och städat köket.
Igårkväll var vi och grillade hos Anna och Oskar. Kycklingspett och grönsaksspätt, klyftpotatis, sallad och såklart guacamole :D
Jag brände mig en del igår så jag bestämde mig för att strunta i stranden idag, vilket var klokt för det är inget superväder direkt.
Funderar på att sticka ner till surfingen en runda och kolla på syrran när hon vindsurfar. Det kan bli en syn det :)
Hade tänkt sticka in till stan och fixa lite grejor inför resan som att växla pengar och köpa nya hörlurar till min ipod men Berra har bilen och han tänkte att vi skulle fixa det imorgon innan vi kör så jag ska slappa hela dan.

Förhoppningsvis så ska jag träffa Emma senare i eftermiddag/kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback