tisdag

Varför kan man aldrig sova länge när man bestämt sig för det??
Jag vaknade klockan 8. Satte igång ett OC avsnitt och drömde mig bort :)

Sen har jag städat badrummet och plockat iordning här hemma. När La Familia ska komma är det bäst att ha ordning på torpet. Fast jag har fortfarande inte lagt upp mina gardiner, det vet jag att jag kommer få anmärkning på..

Kom att tänka på en rolig sak som hände på jobbet i söndags.. Hörde ett samtal mellan en liten flicka på typ 5 och hennes mamma.

Flicka, 5: Mamma, det är väl inte lördag idag?
Mamma: Nej, det är söndag.
Flicka, 5: Men varför köper du då godis? Vi har ju kvar sen igår. Mamma, man behöver inte äta godis VARJE dag.

Hahaha, snacka om ombytta roller!!

Nu ska jag ta och sminka mig lite granna och kila ner till affären och köpa potatis och sill. Blev sugen på en riktig sommarlunch/brunch. Potatis, sill, ägg, makrill, och gravad lax!

Kommentarer
Postat av: cajjan

äsch, det fick ju bli stockholm direkt ändå, på torsdag. jävla rörigt. men, i höst någongång, så borde vi verkligen ses tycker jag. en visit får det bli. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback