tisdag

Ett par timmars fika på Espresso house med Frida och Malin slår aldrig fel :) Sompan och en kille till kom och gjorde oss sällskap en stund, det var trevligt!
Blev en bulgur/kycklingsallad som jag inte direkt skulle rekomendera.. Var någon konstig tomatgrejs på bulguren som inte var god. Drack en Frapino med hallon och granatäpple till som var yummie!!

Sen kilade jag inom Gina för att hitta något kul att ha på mig på plåtningen imorgon, den här skönheten ropade på mig!!



Och jackan var också högljud :D



Jag hade tänkt sticka ner och träna klockan 6 men självklart har jag kollat fel på schemat igen, jag är sämst. Så stepen början inte förrens 7 idag vilket sabbar min planering lite. På ett sätt känner jag för att vara hemma och mysa för mig själv. Ha en liten spakväll. Men om jag redan börjar slappa med träningen så kommer jag aldrig bli fit :P Såå, step får det bli!! :D


Kommentarer
Postat av: patricia

fan va snygg klänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback