onsdag

Blää för magsjukan som går nu. Idag är det min tur. Har varit vaken sen Berra körde till jobbet vid halv 5 imorse. Har mått så kasst hela morgonen. Som tur är har jag inte spytt och jag hoppas att jag slipper det.. Men min mage leker karusell idag. Skulle jobbat 12-21.30 idag. Tycker synd om Tobias som får jobba för mig. Fick så dåligt samvete när jag ringde honom innan. Men det ska man väl inte ha egentligen? Dåligt samvete för att man är sjuk menar jag?!

Nu har jag iaf suttit i telefon först med csn och sen med pappa för att försöka klura ut allt det här med bidrag och lån och grejer. Blev lite klokare, men det är knappt. Får gå igenom allt med Berra när han kommer hem. Man ska ju ändå försöka ta så lite lån som möjligt, men jag vill kunna klara mig med. Tur jag har en rik man ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen igen med mitt älskade OC. Har bara kollat fem avsnitt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback