måndag

Hemma efter helgens bravader. Hade en mysig helg i åhus med fika med Emma och Frida, trädgårdsmys hos syrran, förfest hos Philip, Tivolirock, Fenix, T-baren, cykeltur genom Åhus och glassätande med mormor :)
Umgicks med kusin Sanna hela lördagkvällen och söndagen på dan.. skoj! :)

Sen åkte jag hem och slängde mig i soffan med mannen och fortsatte kolla resor..
Vi ska nog boka nu, eller imorgon.
Blir två veckor till Magaluf med Johan och Malin, myspys!! :D
Vi åker den förste, så det närmar sig.

Idag jobbade jag till sex, sen tog jag, Frida och Sofie en kvällsfika på Mezzo..

Nu kom Berra hem så vi ska fortsätta kolla resan.
Imorgon kommer Emma och Frank på frukost. Sen kommer Josefin också och hälsar på, så det blir lite mys på stan och en runda till Ikea.

Kommentarer
Postat av: angelina

tråkigt att du inte hörde av dig när du var och hälsade på i åhus! hoppas allt är bra. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback