måndag

Datorn har varit lite bortvald i ett par dagar. I Fredags när jag kom hem ifrån jobbet var kjelle, sandra och ludde hos oss. Slog mig ner på balkongen med dom och snackade skit ett tag. Sen gick vi ner på gröningen för att kolla på Wolbeat. (tror det stavas så) Inga som jag lyssnat på, men dom andra var lyriska :P
Killarna fortsatte ut, Jag och Sandra käkade kebab och sen tog vi oss hem :)

I Lördagsmorse gick jag och sandra ner till Espresso och käkade frukost. Riktigt slappt, och VARMT var det. Sen mötte vi upp killarna. Tobias ringde ifrån jobbet och var hysterisk. Där var jättemycket folk och de hann inte med, plus att Emma blev sjuk och fick gå hem. Jag hade ju gått på min semester så han hade dåligt samvete för att han ringde. Men eftersom jag var på gröningen gick jag bort och satte mig i kassan en halvtimme så att Sandra kunde få gå och äta. Vet ju själv hur det är när man har en halvtimmes lunch men får springa till kassan var femte minut.

Vid två tog jag och Berra tåget till Malmö. Tog oss hem till A-Ks och Johnnys lägenhet där vi mötte upp Anna och Oskar. Gjorde oss partyfina och tog sen en taxi till Limhamn där min morbror bor. Det blev en jävla skiva kan man säga. 80 pers, en massa fina och roliga tal, liveband och god mat.

Sen tog vi en taxi tillbaka till lägenheten där vi somnade gott. Berra gick upp halv 7 morgonen efter för att åka till Stockholm och kolla Hif-Dif. (Hif vann by the way) :D
Jag och Anna gick ner och handlade lite pålägg och så till frukosten. Gjorde avokadoröra att ha på mackan :)
Mamma och pappa kom och hämtade mig och vi körde ut till några vänners koloni där jag lekte med deras barnbarn. Så fruktansvärt söt liten tjej :)
Sen körde vi hem till Åhus och jag slängde mig på cykeln till stranden.. Mötte upp Josefin och de andra tjejerna och låg och pressade i ett par timmar. Jag badade till och med. Och jag badar ALDRIG.. Jag var själv förvånad :)

Igårkväll blev det grillning nere på Henkes Å-tomt. Riktigt slappt. Helstekt fläskfilé, klyftpotatis, rödvinssås, chilibearnese, sallad med fetaost och en massa avokado :D

Nu sitter jag här och väntar på att bli uppringd ifrån Vårdcentralen. Måste ha en ny allergispruta. Den jag har nu gick ut 2007 upptäckte jag. Drygt med telefonköer.
Sen blir det stranden för min del, där jag tänkte spendera hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback