måndag

Har haft en helt underbar helg! I lördags kom Johan och Malin hit. Vi gick på stan en sväng, jag inhandlade en röd tubtop, ett "sailor-linne", ett halsband och ett lovely skärp :) Sen gick vi hem hit och slappade lite på balkongen, killarna drack bärs såklart och jag och malin käkade oliver som jag köpt enbart för hennes skull (och lite för min egen) :)
Sen drog vi på oss badkläderna och gick ner och la oss på gröningen en stund. Dom andra badade, men jag är badkruka så jag nöjde mig med att titta på. När vi blev rastlösa gick vi hem till balkongen ingen som är helt underbar på eftermiddagarna/kvällarna. Vi spelade Geni. Jag vann inte, Chocking!! ;)

Käkade god mat, grillade kycklingfiléer, grillad paprika, aubergine och hallumiost.. Till det hade vi ungsbakad potatis med rosmarin. Och sallad såklart.
Vi hade en supertrevlig kväll med vin, öl, drinkar och en massa skitsnack :)

Vi kom ner till stan en liten runda men vi var rätt så sena barerna stängde bara en stund efter vi kommit..
Hem igen och jag somnade som en stock!

Igår sov vi länge, det var verkligen välbehövligt! Vi gick inte upp förrens halv 12 och då dukade vi upp en god frukost på balkongen. Solen ville inte visa sig men det var varmt ändå. Bonnapågen Johan klarade inte riktigt av storstadstempot, så han var hyffsat bakis ;) Medans killarna la sig i varsin soffa och sov gick jag och Malin ut på en två timmar lång promenad. Superskönt!! :) Vi gick barfota genom hela pålsjöskog, (Vet inte vart idén kom ifrån?) Men nu är iaf fötterna peelade och känns som barnrumpor :)

Sen gick vi hem och fick igång våra män, satte dom i bilen och körde till Mölle!
Där hade vi tänkt att äta en god middag i hamnen.. Men god kan man väl inte påstå att den var, inte för det priset iaf :P
Berras och Johans mat såg sjukt rolig ut, en kalvkotlett och en halv bakpotatis.. Inte ett salladsblad så lång ögat kunde nå.. Den såg helt smaklös ut :P Jag och Malin fick iaf sallad till våra tigerräkor, men det var också det enda!

Sen åkte vi hem och hässleholmarna begav sig hemåt. Jag och Berra la oss i soffan och mös och åt jordgubbar och glass!

Tack för en supertrevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback