jaha

Jaha, dagen blev inte som planerat.. Jag satt och väntade på att Berra skulle komma hem så vi kunde hitta på något. Men nej nej, då kommer han hem och säger att han ska åka till Åhus. ARG blev jag, här har jag suttit själv hela kvällen igår och hela dagen idag. Tyckte han kunde berättat det lite tidigare. Men men.. Han var så gullig så jag var tvungen att förlåta honom ;)
Som terapi för att lugna ner mig lite åkte jag ut till ikea själv.. Att köpa småfjoms är terapi! :)
Det blev iaf en lampa till sovrumsfönstret, ett flätat underlägg till vardagsrummet, lite ljushållare, nya tallrikar ;) och stora lådor som jag ska ha i garderoben.. Där går inte in en pinal till.. Galgarna hänger så tätt så det går inte att rubba dem. Så jag får organisera lite..
Imorgon blir en mysig dag. Först blir det jobb fram till ett, sen ska jag hem en stund innan jag ska till Frida och styla henne inför hennes systers bröllop. Leka lite med låcktången och sånt, det gillar jag :)
Sen blir det kvällsfika med alla tjejerna.. Vi är oslagbara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback