fredag

Det är inte klokt vad veckorna går snabbt med mitt schema.. det är underbart. Nu är det snart helg igen. Jobb ikväll bara.. Basen ringde så jag får komma in lite tidigare idag med.. inte allt för ovanligt :P
Men jag måste bli klar med tvätten först. Hade hur mkt som helst idag..
Hoppas vädret håller i sig i helgen.. Imorgon blir det pardejt ;) Jag och Malin har lämnat över planeringen till Berra och Johan, så vi kan ju se hur det slutar :) Vi var och handlade innan så jag vet iaf att vi ska käka här hemma. Jag ville ha raclette men det ville inte Berra.. Jag har fortfarande inte hunnit inviga mitt järn som jag fick i julklapp :S
Vi har köpt färsk rosmarin iaf så det luktar i hela köket nu, gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback