fredag

Vad söta ni är med era kommentarer :)
Jag vet inte hur gubben mår, men eftersom inget nytt har kommit upp på hd, antar jag att han inte är så allvarligt skadad.
Idag mår jag bra. Men igår var det värre. Gick runt som en zombie och pratade knappt med någon på hela förmiddagen. Tankarna snurrade och jag var så trött eftersom jag knappt sovit något. Försökte ringa in någon som kunde ta kvällspasset men det var ingen som kunde, så det var bara att bita ihop :S
När jag kom hem vid halv 10 på kvällen hade Berra gjort mat till mig och sen kröp vi ner i badet :)
Ännu ett OC-avsnitt fick avsluta dagen! :)

Jag måste också tillägga att jag har världens bästa chef, som skickade sms till mig igårkväll och skrev att han hoppades jag fick sova gott inatt..
(Vi skickar alltid sms till honom efter stängning så han vet att allt har gått bra, så det är inte så skumt som det låter) :P

Nu sitter jag här och väntar på att Lisa ska vakna så vi kan leka lite. Vi får ju passa på när vi är lediga samtidigt och hon inte är i Halmstad och tofflar :P

Ikväll blir det jobb och imorgon tänkte jag bege mig till Åhus.
Lunch med Emma kl 11 (Den enda av mina vänner som är lika morgonpigg som jag) :)
På kvällen blir det nog lite partaj.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fast att Emma ska jobba halva natten är det klart att en fika med Milla går före allt, även sömn! Ses imorron! Jag längtar!

Postat av: Milla

Det är klart :D

2008-07-12 @ 08:46:23
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback