Bert

Nu är jag hemkommen ifrån jobbet. Slängde ihop en pastasallad med tonfisk. Hur kan något vara så gott? Jag undrar det ja. Skulle kunna äta det varje dag tror jag. Synd bara att Berra tycker tonfisk är blä. Synd för honom, mer åt mig! :D

Idag köpte jag med mig Berts röjiga Rockliv och Berts pinsamma pubertet som säljs med Aftonbladet denna veckan.
Fattar ni? Bert.. Haha, han är ju kung!
Nu hoppas jag Berra kommer hem snart så vi kan kolla på ett avsnitt, sen måste jag sova.
Börjar 7.30 imorgon.

Kommentarer
Postat av: cajjan

åh i'd just love to!.. men jag har inte riktigt råd tror jag :/

Postat av: cajjan

åh i'd just love to!.. men jag har inte riktigt råd tror jag :/

2008-07-16 @ 22:47:46
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback