Avi

Häromdagen fick jag hem en avi i brevlådan. Hade ingen aning om vad det var för något och har inte hunnit ner och hämta ut paketet, men jag sprang ner idag.



En hand/Fotcreme med Aloe Vera, En parfym som doftade himmelskt och en dagcreme. Återkommer sen om det var något att ha :)



Fick en premie med eftersom det var första gången jag beställde. Denna snygga väska i bronze-färg. Den ska användas flitigt!!

Det var kul med nya cremer och så, så jag blev sugen på en liten spakväll. Skulle egentligen behöva färga håret, men det får bli efter helgen, har inte tid innan. Ska ta mig ett skönt bad nu, med Malins grymma bok. Sen ska jag ha lite pedikyr och manikyr!

Kommentarer
Postat av: cajjan

åh. jag åker nog hem redan den 24 eller 25 tror jag.. hur jobbar du nästa vecka? jag kanske kunde tagit en tripp till helsingborg innan jag åker tillbaka till stockholmet annars.. (: om det skulle gå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback