torsdag

Kan man ha tråkigare en torsdagkväll? Ska gå och värma en Kelda, karibisk kycklingsoppa snart, har absolut ingen ork till att laga mat. Det är en bra nödlösning, för dom är goda :)
Igår när jag skulle gå och lägga mig fick jag städmani, började plocka lite kläder och sånt i sovrummet.. sen var jag i full gång!! Somnade inte förrens kl 1 och det är sent för att vara mig! Sov dåligt hela natten och vaknade en massa gånger.. När klockan ringde halv 8 imorse var jag inte människa.

Imorgonbitti ska jag ställa klockan och gå och träna klockan 9.. Blir step/core imorgon.. så skönt! Sen har jag ett par timmar på mig att gå och plocka lite här.. Tänkte försöka hinna köpa ett par gardiner med innan jag ska käka lunch med Lina och Emma.. (och förhoppningsvis Elin).

Imorgonkväll bär det av till Åhus igen.. Är ledig i helgen och jag känner att jag vill vara hos mormor så mycket som möjligt! Berra har lite kompisar som kommer hit med.. Så jag tänkte låta dom umgås själva för en gångs skull.. jag är ju alltid med annars :)

Nej, nu väntar min kycklingsoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback