tisdag

Sitter just nu hemma hos Elin och Petter.. Har avnjutit en supergod middag. Elin lagade Fajitas. Nu står hon och diskar och Petter sjunger Oh Brother, oh brother i köket :)

Eftersom vår tv är urkopplad iom tapetseringen så våldgästar jag Mattisson/Grankvist för att kunna kolla på "I Huvudet på Gynning" som börjar om 20 minuter.. Ni som känner mig väl vet att jag avgudar henne. Jag tycker hon är så klockren :)

Min födelsedag var superbra.. Familjen kom på besök, och vi fick ett trevligt besök av Berras föräldrar. Dom hade med sig ett bonsaiträd till mig, så coolt det var...Får hoppas nu att jag lyckas sköta det bara.
Av mamma och pappa fick jag en Wassermaxx.. En röd, för vårt kök ska bli rött nu.. Tyvärr så saknades det grejor till den så dom ska byta. Av Berra fick jag 50 minuters valfri massage på "Njuta" Ska bli superskönt.. (Han har nog tröttnat på mitt tjat om massage varje dag) Av min syster och av mormor fick jag ett skoställ.. Ett sånt som sitter på väggen med "luckor"..

I lördes kväll käkade vi middag hemma hos oss.. jag lagade fläskfilegryta med bulgur och ugnsbakade grönsaker.. Mycket uppskattat.. Av Elin och Lina fick jag ett pilgrimhalsband, av Emma två tekoppar med tillhörande fat och av Sofie fick jag ett bagladyhalsband.. Tack tjejer för en mycket trevlig kväll :)

Imorgon ska jag och Theresé åka till Ullared.. Fick ett ryck innan idag så imorgon klockan 8 avgår bilen..

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltid lika kul att läsa dina inlägg gumman!
Låter som en toppen födelsedag, hoppas att bakverken var uppskattade!
Hörs snart igen
Ta hand om dig o var snäll mot de stackarna som tapetserar :D (ser fram emot att se det när det är klart)
Puss puss puss puss puss

2008-01-16 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback