tillbaka igen

Sådär, nu är jag tillbaka igen. Har varit i Åhus sen i tisdagskväll men åkte hem igen igår.
Mormor mår sådär.. Men hon kommer iaf att överleva så länge hon inte får en ny blödning.
Usch, så jobbigt att se henne sådan!

Igår kom Berra iaf och mötte mig vid tåget, sen gick vi och köpte världens godaste pizza på "La Pizza".
(Kanske inte världens, men dom är faktiskt utesedda till nordens bästa pizzor)
Sen blev det filmtittande och ett litet blixtbesök av Nord och Jonte.
Imorse låg vi kvar länge i sängen och kramades, pratade och kollade OC. Det är skönt att vara hemma igen! Jag köpte säsong 1 och 2 av OC igår, så vi har en massa att kolla på nu :)

Sen gick vi ner på stan och jag var på shoppninghumör, minst sagt. Efter denna jobbiga veckan kände jag att jag behövde muntras upp.
Det blev en kjol, en lång t-shirt, ett festlinne, två behåar, ett halsband, ett skärp och ett par jobbebyxor.. Har länge letat efter ett par "snygga mjukisar" att ha på jobbet.. Mina krav är att dom ska vara svarta och ha fickor.. Idag hittade jag det perfekta paret. Så jag har myst runt på jobbet hela eftermiddan :)

Nu sitter jag här med min fruktsmoothie.. Hallon, blåbär, mango, vindruvor, banan och ananas.. Underbart god :)
Har kommit ifatt alla bloggar så nu är jag back on track!!

Merita ringde innan och det var superkul att höra hennes röst! Jag måste upp och hälsa på henne snart!
Ett par avsnitt OC nu, sen ska jag nana kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback