söndag

Åh, vad kul att du läser här Malin, det visste jag inte!! :)

Jaha, vad händer idag då? Jag har tagit mig själv en spamorgon dvs, en lång dusch, skrubb, insmörjning och nagelmålning. Kvar i sängen ligger min man och sover, han hade nog en hård natt..

Igår satt vi här hemma och festade till det lite.. Inte jag iofs, drack bara ett par cider.
Sen stack killarna ut och röjde på stan. Jag kröp ner i sängen med en film istället, mycket mysigare :)

Idag ska vi ut och handla möbler. Vi var iväg igår också, men det blev inget handlat då.
Nu är vi nämligen lite oense om vad vi ska köpa för något.
Vi har kollat ut en tv-bänk och ett soffbord i ek, som är supersnygga.
Eftersom vi har ekmöbler i hela lägenheten vill Berra nu "bryta av" med något annat. Han vill ha mörka möbler i vardagsrummet.
Just för att vi har ekmöbler i resten av lägenheten tycker jag att vi bör fortsätta med det. Vårt vardagsrum är iofs väldigt ljust, men vi har svarta skinnsoffor och därför tror jag att det blir för mörkt med dom grejorna som Berra vill ha. Dagens i-landsproblem, verkligen :)

(Jag brukar få min vilja igenom så jag gissar på att vi kommer hem med det ljusa) :)

Nu vaknade han till liv och ska gå ner och köpa frallor.. Gottis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick mig ett infall, vad gör man inte för att glädja någon annan ;)

2008-01-21 @ 10:29:48
Postat av: Ljungdala guiden

Jag fick mig ett infall, vad gör man inte för att glädja någon annan ;)//J.A.G

2008-01-21 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback