onsdag

Är hemkommen efter en relativt smärtfri dag på Gekås i Ullared.. Var väldigt folktomt vilket vi uppskattade.
Jag har busat med och burit runt på en snorig Noel i stort sett hela dan. Det var mysigt :)

Höll mig faktiskt lugn med handlandet.. Blev två kassar med småsaker.. Ny mopp och sånt..

Kom hem till en färdigtapetserad lägenhet :D Här är så snyggt ska ni tro! Försöker få tag på målarna för jag vill veta om jag kan börja ställa iordning grejorna. Jag tycker det ser färdigt ut, men dom har kvar sina grejor, så det kanske är något mer som ska göras. Får väl hålla mig tills imorgon..!!

Nu ska jag snart börja laga mat.. det är så underbart att kunna röra sig här hemma igen!

Sen får jag väl hämta Berra på jobbet.. Han fick ta bussen dit innan för jag åkt iväg med båda bilnycklarna :S (Måttligt glad han var, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback