onsdag

Jag undrar om jag är sanndrömmare? Jag drömde inatt att min mormor dog.. att allting som hände med farmor i höstas upprepade sig.. Imorse ringde mamma och berättade att mormor är inlagd för hjärtat igen..
Hur sjukt är inte det?
Usch usch usch.. Stackars lilla mormor.. Hon som skulle få komma hit på söndag och var superglad för det. Även om hon kanske kommer hem ifrån sjukhuset innan söndag kan hon ju inte åka hela vägen hit. Jag som hade planerat tårta och kakor efter henne.. Min mormor är ett riktigt chokladmonster :)
Det blir iaf aftereight tårta och choklad cupcakes :) (Håller fast vid mina planer eftersom jag och mamma inte ligger långt efter på monsterskalan) :)

Om en halvtimme kommer Berra hem. Då ska vi göra en utflykt :) Vi ska köra till Landskrona och leta upp skolan så jag vet vart jag ska imorgon. Lika bra att han följer med. För mitt lokalsinne suger apa.
Sen ska vi köra till centersyd.. Men jag får INTE köpa några kläder.. Jag måste spara pengar nu.. Ska se om jag hittar en duk bara.. för det måste jag faktiskt ha en! :)

Imorgon firar jag och Berra 5 år tillsammans.. Det är sjukt länge.. vi blev nästan lite rädda för oss själva när vi disskuterade det häromdan :)

Nej, nu får man väl börja göra sig iordning så man är redo för LA ;) Eller vad säger du Frida? :)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Lycka till imorgon Milla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback