måndag

Ja herregud vad jag har byggt idag!! Kl 11 började jag bygga på vår malm-byrå.. kl 2 var jag färdig.. Så nu sitter jag och tar igen mig i soffan :) Den blev ruskigt snygg iaf.
Vi fick ett ryck igår och körde till malmö, för jag blev sugen på ilva.. och där hittade vi det snyggaste soffbordet som någonsin tillverkats. (Det lovar jag). Och två supersnygga tavlor i svart och silver. Sen blev det en runda till ikea för att köpa en malm och en tv-bänk.. Blev en mörk tv-bänk som berra ville.. Får se hur det blir ihop med soffbordet som är i valnöt. Men det kan nog bli snyggt tror jag :)
För att vi skulle slippa köra vilse i malmö som vi gjorde sist, ringde jag pappa för att få vägbeskrivning. "Då svänger ni där, också kommer där två blinkljus (ja, vi säger så i vår familj) och en rondell, sen kör ni under ringvägen, också följer ni dom skyltarna, bla bla bla) Han har inte bott i malmö på snart 30 år, men han är som ett levande uppslagsverk min far. Varför kunde jag inte få ärva lite av det? Jag hittar ju knappt ut till väla!

Sen körde vi hem till anna-karin och johnny och gick ut och käkade med dem.. Jag åt viltgryta, supergott :)
Sen bar det iväg hem till vårt kära hbg igen.

Nu tänkte jag kila ner och sola, för jag ser inte klok ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback