måndag

Jaha, vart tog den här dagen vägen?
Jag sov jävlari till halv 11, det är inte likt mig.. Jag får alltid sån ångest av att sova länge för då hinner jag inte få ut så mycket av dan. Det var väl tröttheten efter helgens 24 timmarsjobb som tog över. Men eftersom jag jobbade Elins helg nu är jag ledig fem helger i rad, och det är så jävla underbart :D

Jag är sugen på att baka idag.. Ska ha kalas nästa helg när jag fyller år!! :) Men eftersom vår frys är totalfull får jag nog vänta tills närmare helgen.. Vem vill äta kakor som legat ute i en hel vecka? Etta inte!

Nej, usch vad jag är trött idag.. Tror inte att det är nyttigt att sova 12 timmar i sträck.. Då blir man bara ännu segare..

Nu ska jag göra lite nytta här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback