lördag

Jag HATAR när jag inte kan sova på mornarna!! Jag satt vaken till klockan 12 inatt bara för att jag skulle sova lite längre imorse.. När Berra gick upp vid fyra kunde jag lyckligtvis somna om, och kände mig hur lycklig som helst..
Halv 8 vaknade jag.. och kunde absolut inte sova mer.. Gaaah!! Så jag drog igång ett par avsnitt av Greys, tog mig ett varmt bad och nu sitter jag här.

Tänkte att jag skulle ta och baka lite cupcakes nu.. tyckte först att jag hade jättemkt att ordna inför ikväll.. Men det är ju egentligen mest maten, och den kan jag ju inte börja på nu.. Måste dra ett tag med dammsugaren med.. Första gången jag gör det i denna lägenheten enligt Berra.. Åja, tredje är det nog iaf :)
Jag har städmani och måste ha rent och snyggt omkring mig.. Men just dammsuga är det värsta jag vet.. Plocka, diska, bädda, tvätta kan jag göra hur ofta som helst.. men just dammsugningen lämnar jag över till min man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback