julen är över

Nu har jag varit duktig och städat ut julen, dvs ta ner julgranen.. Den kom tyvärr inte längre än till hallen, tänkte att min man skulle få vara duktig och gå ner med den i källaren :)

Var nere på stan innan för jag skulle till apoteket.. fy jäävlar vad kallt det var.. det var inte mänskligt.. Det blir till att bylsa på sig en massa kläder när jag ska gå till jobbet om en stund..
Tog mig iaf en runda i lite butiker med i jakt på en svart pennkjol.. "Hur svårt kan det va?" tänkte jag.
Inte någonstans fanns det jag sökte.. så lite butter traskade jag iaf hemåt ett par shorts och ett halsband rikare.

Nu ska jag äta lite lunch innan jobbet. En supergod fiskgratäng som jag gjorde igår, med sweet-chili!! mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback