hmm.

min kamera är på lagning efter en liten olycka som inträffade för ett tag sen..
Idag ringde jag för att fråga när den är klar.. fyra veckor ska det tydligen ta :S
Så jag hinner inte få tillbaka den innan min födelsedag.. det suger faktiskt!! och jag har inga bilder ifrån vårt nyårsfirande.. när jag var så uppklädd och allt :(
Nu sitter jag och väntar på att Berra ska komma hem med bilen så jag kan åka och handla..

Jag kan inte beskyllas för att ha gjort mkt idag :) Har iaf diskat, det är duktigt tycker jag.. Hunnit en bra bit på min bok med.. Faller fritt som i en dröm av Leif GW Persson. En bok om Palmemordet.. har inte riktigt fastnat i den än, men det kommer nog..

Ska se om jag kanske kan övertala Berra att åka och handla möbler med mig sen.. Vill köpa vårt soffbord och vår tv-bänk.. Vill ju inte att dom ska ta slut...

Jag längtar så tills dom kommer och tapetserar om.. dom kommer dan efter min födelsedag så jag får lägga kvällen på att flytta saker.. :(

(tre inlägg idag, det är inte dåligt) :)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Ojoj, du är minsann o dar inte en jämn människa, vet du om det? :P Ligger snön kvar?

Postat av: Milla

Nej, vem har sagt att man måste vara det? :) Nej, snön lägger sig inte, skit med!

2008-01-02 @ 18:31:29
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback