fredag

Om en liten stund när jag tagit ork och mod till mig ska jag kontakta skolan.

Ni vill säkert veta hur intervjun gick?
Den gick superbra och både kursledarna var eniga.. Dom vill att jag ska börja skolan den 28 januari.. Det kändes skitkul när jag han ringde och sa det.. MEN (Lägg märke till att det är ett stort men)
Tyvärr är det så att kursledarna inte har sista ordet. Det är styrelsen som ska fatta beslutet i slutändan. Kursledaren som ringde sa att han absolut tror att dom antar mig, och att han står bakom mig, men han kunde inte lova att styrelsen gick på hans linje.. Fine, det köper jag..
Vad jag inte köper är att styrelsen har möte och alltså beslutar detta först den 23de.

Vad tror dom egentligen?? Jag kan ju inte säga upp mig ifrån jobbet förrens det är hundra procent säkert.
Och jag har egentligen en månads uppsägningstid.. Tobias har varit schysst och tummat lite på det.. Skulle jag få besked om att jag är antagen denna veckan så släpper han mig till den 28de.. MEN det är ju en omöjlighet för honom att ta in och lära upp en ny på två dagar.. Det funkar bara inte..

Så jag får tacka nej! Det känns jävligt tråkigt..

Det är en jävla röra på jobbet just nu.. Jag som kanske skulle sluta, en tjej som blir gravledig om en månad och en tjej som sa upp sig häromdan och därför slutar om cirka en månad.

Tobias blev så lycklig när jag sa att jag stannar att han sprang fram och kramade mig och sa att jag var en superfin människa :) Men sa jag! Jag kräver bättre tider, jag vägrar jobba varenda jävla kväll som jag gör nu..
Och det gick han med på, för han måste ändå lägga om schemat så att det passar alla nu..
Så so long kvällar!! :)
(Lär ju inte bli av med alla, men som det är nu jobbar jag 4 kvällar i veckan)
han vill även ha mig som kvällschef var tredje helg. Vilket innebär att jag slipper mina kassahelger.. :) Man jobbar lika många timmar som kvällschef på helgen, men det är så mycket skönare. Tiden går så snabbt!!
Och det blir mer pengar av det.. Var tredje eller var fjärde spelar inte så stor roll känns det som.. Då är man ändå ledig mer än hälften av helgerna.

Så det blir jobb ett tag till iaf.. Jag sa att jag inte kan lova att jag stannar länge, men ett tag till iaf.. Så får vi hoppas att det löser sig med tider och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback