fjärde

Fjärde för idag.. shit, I´m on fire! ;)
Jag tycker det är kul att skriva när jag har tid, oftast har jag inte det.. Men idag så :)
Blev en riktig storhandling med Elin.. Petter är inte hemma så jag bjöd hem henne på middag så hon skulle slippa vara själv :) Vi lagade lasagne.. Sen kom Rick hit för Berra skulle hjälpa honom att flytta. Så då fick han sig också en matbit :) Nu har dom åkt iväg så jag är själv.. hade gärna umgåtts med älsklingen lite ikväll.. men men, han kommer väl om ett par timmar..

Funderar på att ta mig ett skönt bad.. göra ansiktsmask och ha ett eget spa :)
Fick spagrejor av Berra i julklapp..
Lovade ju att jag skulle berätta vad jag fått..
Fick mest pengar i år, till möbler och så.. Men även en parfym, raggsockar med söta rosetter på, en bok, presentkort, halsband och ett spel.
Av Berra fick jag: Spagrejor, en kudde till badkaret, en ny morgonrock, en tröja, säsong 1 och 2 av Greys anatomy och en Raclettegrill.. Han är så söt :) Lastade upp grejor, kändes som att jag fyllde år!

Såg precis reklam för två nya program som jag ska se på tv.. Nya avsnitt av Jamie Oliver.. han är gryym.. och "I huvudet på Gynning" Hon är bara så jävla klockren..
I början tyckte jag att hon var som vilken blåst bimbo som helst, men efter att läst hennes bok insåg jag hur skön hon är..

Nej, lite bloggläsning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback