tisdag

Hallå gott folk! Ja, Emma jag lever :)
Jobbar jobbar jobbar... Vaknade upp med 38 graders feber i lördagsmorse, så det var bara att stanna hemma. Rolig karensdag :( 8-20 och 100 % ob halva dan :( Men men, kände mig bättre i söndags så jag jobbade ifrån 12 iaf. Igår 7.30-20.15. När jag kom hem stod det en tallrik med folie om i köket. Lax, räkor, pasta och ångskokt broccoli.. Han är för söt min man :)
Sitter på jobbet nu, jobbar för basen idag. 10-20.30.. Hårda bud, men jag väntar mig en fet inbetalning på kontot sen :)
Har varit tufft idag, mkt att göra och framförallt tunga saker.. Aj aj aj, min rygg. Sitter och försöker ringa till "Njuta", vill få tag på en massagetid imorgon, men dom svarar inte :(

Haha, nu kom Lisa in här. Hon var arg för hon hade haft två surkärringar i kassan.. Också var hon röksugen.. Dom har det inte lätt dom där rökarna :P

Nej, nu får jag jobba vidare. Imorgon ska jag vara ledig och det ska bli så jävla skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback