onsdag

Jag är ledig, så jävla härligt :) Men jag vaknade såklart kl 9 och kunde inte somna om.. så typiskt mig!
Gick upp och gjorde ett ordentligt ryck, städade köket, diskade och bar ut alla sopor, och det var inte lite kan jag meddela. Jag sitter här och snörvlar, min bästa vän för dagen är Lambi näsdukar!
Jag och Lina tänkte gå och träna idag, men det får vi hoppa, känns inte så intelligent att träna när man är så förkyld. Och Lina hade haft feber inatt, så det får bli en promenad istället! Sen ska vi baka pizza ikväll, jag, honey och Lina :) Hennes syster har flyttat till England nu så jag gör mitt bästa för att muntra upp henne :)

Berra ringde för en stund sen och frågade vilka veckor jag skulle lägga in som semester. Oj, det känns avlägset, men sommaren är faktiskt på väg.. Underbart tycker jag!

 Här är en fin sommarbild på min älskling.. Turkiet (05?!) Nöjd ser han ut iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback