onsdag

Här sitter jag på morgonkvisten med min drickyoghurt.. Ville ha en smoothie men jag antar att grannarna inte blir så glada om jag drar igång blendern så tidigt.
Kom precis på att detta är min sista lediga dag på en vecka! Ska jobba hela helgen, och långpass på måndag-tisdag. Nedrans chefen som ska ha semester så jag får ta hans tider :S men men, blir ju lite pengar av det.. Bra, med tanke på att jag var sjuk i måndags, och fick ta ut semester när mormor blev dålig.

Jag och Malin sitter och snackar framtid. Barn? Hus? Jag vet, det känns lite väl tidigt. Men jag fick faktiskt en kommentar för ett par veckor sen: "När ska ni ha barn egentligen?"
Det hade varit supermysigt, verkligen.. Men jag är 21 år. Jag har iofs fast jobb, men det är inte där jag tänker jobba resten av mitt liv. Jag trivs i Helsingborg, älskar verkligen denna staden. Men när det är dags för barn och hus vill jag leta mig tillbaka till Åhus. Kanske mormors hus rentav?
Nej, nu ska jag lägga ner dom här tankarna för ett tag. Läser Berra detta kommer han få spel.. Haha!

Nej, om man skulle ta tag i och göra något idag? Har iofs redan städat sovrummet. Kändes lite oförskämt att gå och lägga sig igen efter man släppt in kylskåpsnissen. Så jag började städa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback